söndag 2 mars 2008

Did you expect a lovesong?

Jag sitter och festival peppar. Är sjuk sugen på ett gäng.
Hultsfred är automatiskt borttagen för jag tar studenten då och det suger, Synd att bryta en väldigt lång tradition. Så än så länge är jag sugen på:




Arvika festivalen 3-5 Juli
Band:
Alice in Videoland
Deathstars (okej kanske inte min slags musik men jag måste ju få se min vän erik på scen. Har inte sett honom sen han spelade ute i orminge centrum)
Kent (kanske inte heller någon storslagen favorit men missade ju dom på hultan 06 pga PJFF(patetisk jävla fjortis fylla..).)
Maps
Håkan (min håkan) Hellström.
Death Cab for Cutie.
.
Siesta! 29 - 31 maj
Band:
Håkan Hellström
Millencolin
Firefox AK
Ceasars
Alf
Pascal
Johnossi
The Donnas

Emmaboda 31 juli - 2 augusti
Band:
Alice in Videoland
Slagsmålsklubben
Justice
Miss Li


Peace & Love 23 - 28 Juni
Band:
Håkan Hellström
Sex Pistols (inte min musik igen men fan va coolt att se)
Millencolin
Cearsars
Sugarplum Fairy
National Teatern
Miss Li
Pascal
Johnossi


Storsjöyran 31 juli - 2 augusti
Band:
Lars Winnerbäck
Justice
Håkan Hellström
Säkert!
Hardcore superstar
.
ÅH! jag vill så hårt att jag nästan går sönder.
Jag har körkort, jag kör. Följ med mig på festival!!
Tänk själv.
Flera dagars tältande, snuskiga fötter, frisk luft, några liter alkohol, härlig musik och massa sköna lirare.
ÅH! Jag vill!!

Inga kommentarer: